dinsdag 18 september 2012

Grote schoonmaak.

Ja ik heb hulptroepen ingeschakelt, want zo vlak voor de opendag moet alles schoon gepoetst worden, en zoals jullie kunnen zien zijn de poetsmuizen van Atelier Anemoontje hard aan het werk. Maar of het met deze hulp zal lukken weet ik zo net nog niet. Het schiet niet erg op. Ze hangen hier al twee weken en volgens hun is het nog niet schoon.

Nou ja het is een vrolijk stel zo.
In het pakket zitten ook de zuignappen om ze aan het raam te hangen, het laddertje mag je zelf maken.
Komen jullie zaterdag ook kijken of het de muizen is gelukt om alles schoon te krijgen.

Fijne dag en liefs Rianne

4 opmerkingen:

Het Wolbeest zei

Leuk!!! Als ik in de buurt woonde, kwam ik zeker langs ;-)

J@nnie zei

Hahaha, zulke muizen zou ik af en toe ook wel kunnen gebruiken. Wens je zaterdag een fijne dag toe!!

Groetjes Jannie

Knutselpret zei

Zoooo zulke hulpjes wil ik ook wel, kan ik zelf lekker andere leukere dingen doen.
Groetjes Albèrtje

Barbara Oudejans zei

O, wat zijn deze muizen enig! Ik kende ze nog niet, maar ik vind ze heel erg leuk! Lieve groetjes, Barbara